Handboek kerk en social media

Handboek kerk en social media - cover
We steken met elkaar steeds meer tijd in social media, maar toch doen kerken er nog weinig tot niets mee. Dit handboek maakt kerken wakker en biedt visie en praktische ondersteuning. In 2012 is de Twitterkerkdienst doorgebroken, LinkedIn-groepen worden ingezet voor de kennisbevordering onder kerkelijke professionals,Facebook is er voor de opbouw van de lokale kerkgemeenschap en YouTube voor catechese. Toch zijn sociale media voor veel christelijke kerken nog een brug te ver. Eric van den Berg (auteur van het Handboek Kerk en Internet ) en Frank G. We steken met elkaar steeds meer tijd in social media, maar toch doen kerken er nog weinig tot niets mee. Dit handboek maakt kerken wakker en biedt visie en praktische ondersteuning. In 2012 is de Twitterkerkdienst doorgebroken, LinkedIn-groepen worden ingezet voor de kennisbevordering onder kerkelijke professionals,Facebook is er voor de opbouw van de lokale kerkgemeenschap en YouTube voor catechese. Toch zijn sociale media voor veel christelijke kerken nog een brug te ver. Eric van den Berg (auteur van het Handboek Kerk en Internet ) en Frank G. Bosman (cultuurtheoloog en bekend blogger) riepen daarom christelijke auteurs op om een antwoord te geven op de vraag hoe christelijke kerken zich effectief kunnen verbinden met social media. Het resultaat mag er zijn: dit boek bevat prikkelende analyses, heldere theologische doordenkingen en handreikingen voor effectief en pragmatisch social media-beleid.
Lees meer >
9,99

Je bestelt en rekent af bij:

  • Boekenwereld.com: onze eigen boekwinkel
  • Veilig winkelen, bestellen en betalen
  • Regelmatig gratis e-books
Bindwijze
Ebook
Op voorraad
  • Gratis verzending vanaf €19,95
  • Op werkdagen voor 20.00 besteld, binnen 48 uur in huis (NL)
  • Taal: Nederlands
  • ISBN: 9789023904328

Je bestelt en rekent af bij:

  • Boekenwereld.com: onze eigen boekwinkel
  • Veilig winkelen, bestellen en betalen
  • Regelmatig gratis e-books

Thuiswinkel waarborg

Onze veilige betaalmethoden:
  • Ideal
  • Mastercard
  • VISA
  • Bancontact
Bekijk de inhoud van dit boek ➔
We steken met elkaar steeds meer tijd in social media, maar toch doen kerken er nog weinig tot niets mee. Dit handboek maakt kerken wakker en biedt visie en praktische ondersteuning. In 2012 is de Twitterkerkdienst doorgebroken, LinkedIn-groepen worden ingezet voor de kennisbevordering onder kerkelijke professionals,Facebook is er voor de opbouw van de lokale kerkgemeenschap en YouTube voor catechese. Toch zijn sociale media voor veel christelijke kerken nog een brug te ver. Eric van den Berg (auteur van het Handboek Kerk en Internet ) en Frank G. We steken met elkaar steeds meer tijd in social media, maar toch doen kerken er nog weinig tot niets mee. Dit handboek maakt kerken wakker en biedt visie en praktische ondersteuning. In 2012 is de Twitterkerkdienst doorgebroken, LinkedIn-groepen worden ingezet voor de kennisbevordering onder kerkelijke professionals,Facebook is er voor de opbouw van de lokale kerkgemeenschap en YouTube voor catechese. Toch zijn sociale media voor veel christelijke kerken nog een brug te ver. Eric van den Berg (auteur van het Handboek Kerk en Internet ) en Frank G. Bosman (cultuurtheoloog en bekend blogger) riepen daarom christelijke auteurs op om een antwoord te geven op de vraag hoe christelijke kerken zich effectief kunnen verbinden met social media. Het resultaat mag er zijn: dit boek bevat prikkelende analyses, heldere theologische doordenkingen en handreikingen voor effectief en pragmatisch social media-beleid.